AristeriDiexodos. Powered by Blogger.
 
Wednesday, October 30, 2013

ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΔΙΟΔΙΑ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ "ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ-ΧΑΛΚΙΔΑ"

0 comments
Το ΥΠΕΚΑ έστειλε φιρμάνι στους Ευβοιώτες ότι στο δρόμο "Σχηματάρι-Χαλκίδα" θα... εγκατασταθούν και άλλα διόδια! 

Η νέα αυτή ληστεία του λαού, και των Ευβοιωτών ιδιαίτερα, έρχεται σε μια εποχή που ο κόσμος έχει γονατίσει από τα χαράτσια, την περικοπή μισθών και συντάξεων, την ασυγκράτητη ανεργία, τη ληστρική φορολογική πολιτική κατά των λαϊκών τάξεων και ενώ ο λαός της Έυβοιας πλήρωνε για 17 χρόνια διόδια στο Καπανδρίτσι και το Σχηματάρι, μια απόσταση που δεν είναι πάνω από 50(!) χιλιόμετρα. Εκεί που η λαϊκή αποταμίευση είναι μείον ή στην καλύτερη οι οικογένειες την βγάζουν οριακά, το μνημονιακό κράτος έρχεται να κλέψει ότι ψίχουλα έχουν απομείνει στο τραπέζι μας. 

Η κίνηση αυτή δεν είναι τυχαία αλλά πλήρως εναρμονισμένη με την πολιτική της συγκυβέρνησης:
  • Αποτελεί κίνηση παραχώρησης της εκμετάλλευσης του δημόσιου πλούτου σε ιδιώτες και μάλιστα χωρίς κανένα έλεγχο με αποτέλεσμα ο λαός να γίνεται θύμα ασύστολης κερδοσκοπίας. Έχει φανεί σε πολλαπλές έρευνες ότι το κόστος ανάπτυξης του οδικού δικτύου μέσω Συμπράξεων Δημοσίου - Ιδιωτικού Τομέα είναι διπλάσιο και παραπάνω του κανονικού.
  • Εκφράζει τη λογική της κυβέρνησης για το Success Story: ευθεία εξυπηρέτηση δηλαδή των συμφερόντων μιας χούντας μονοπωλιακών εταιριών και κεφαλαιούχων. Χαρίζουν έτσι ζεστό χρήμα και πεδία κερδοφορίας σε κονσόρτιουμ συνήθως ελεγχόμενα από μεγάλες ξένες εταιρίες αλλά και μερικούς ισχυρούς "παίχτες" της Ελληνικής αγοράς με... ιδιαίτερες συνδέσεις με την πολιτική ηγεσία (ονόματα δεν λέμε...). Αυτό είναι το Success Story... Μια μεγάλη κλεψιά του λαού από την οικονομική ελίτ. Success για αυτούς, εφιάλτης για εμάς. 


Εντούτοις μόνο παροδικά μπορεί η τρέλα να νικήσει την αλήθεια. Και η αλήθεια θέτει αμίληκτα ερωτήματα:
  • Μπορεί μια κυβέρνηση να ζητά από έναν τσακισμένο λαό να πληρώνει 2+2 φορές διόδια καθημερινά για μια ιδιαίτερα μικρή και συχνή διαδρομή;
  • Είναι δυνατόν με τους πετσοκομμένους μισθούς να πληρώνει ο εργαζόμενος αυτό το ποσό καθημερινά για να πάει και να γυρίσει από τη δουλειά του;
  • Μπορεί ο άνεργος να κινηθεί αν πρέπει να δώσει καθημερινά ένα τέτοιο χαράτσι μετακίνησης; Η μετακίνηση των ανθρώπων δεν είναι δικαίωμα;
  • Μπορεί ποτέ να έρθει ανάπτυξη αν το κράτος παραχωρεί τον δημόσιο πλούτο σε μεγαλοιδιώτες τους οποίους μάλιστα διευκολύνει ακόμα περισσότερο με φοροελαφρύνσεις; Από πότε η καταλήστεψη μιας χώρας ονομάζεται ανάπτυξη;

Δεν Χρωστάμε, Δεν Πουλάμε, Δεν Πληρώνουμε!

Σε μια Ελλάδα που ο λαός πληρώνει όλα τα βάρη της κρίσης του συστήματος, των τραπεζών και των κεφαλαιούχων, το σύνθημα "Δεν Χρωστάμε, Δεν Πουλάμε, Δεν Πληρώνουμε" εκφράζει την γραμμή άμυνας του εργαζόμενου κόσμου και της νεολαίας απέναντι στην προοπτική υποθήκευσης της χώρας και των μελλοντικών γενέων αλλά και πλήρους διάλυσης/ξεπουλήματος του παραγωγικού της ιστού. 

Για όσους καθημερινά διασχίζουν το δρόμο "Σχηματάρι-Χαλκίδα" το σύνθημα αυτό αποτελεί παράλληλα οριακή γραμμή άμυνας για την αξιοπρεπή επιβίωση. Θα αντισταθούμε, θα παλέψουμε, θα το αποτρέψουμε!

Οι υποδομές της χώρας μας ανήκουν στο λαό μας!
Όχι στην κερδοσκοπική παραχώρηση του δημόσιου πλούτου!
Όχι στα καθημερινά έκτακτα, δήθεν παροδικά αλλά τελικά μόνιμα και διαρκή χαράτσια!

Αντίσταση - Αλληλεγύη! 

ΥΓ1: τι λένε οι τοπικές εκλεγμένες αρχές για το ζήτημα; Τι προτίθεται να κάνουν για να μην φορτωθούν οι Ευβοιώτες (και όχι μόνο) άλλο ένα χαράτσι;
ΥΓ2: ποια η στάση των φορέων που σχετίζονται με την παραγωγική συγκρότηση της χώρας; Ποια η στάση και του ΤΕΕ στο ζήτημα; 

για την Αριστερή Διέξοδο

Leave a Reply

 
Αριστερή Διέξοδος © 2011 DheTemplate.com & Main Blogger. Supported by Makeityourring Diamond Engagement Rings

You can add link or short description here

Google+